Verzenden en bezorgen

Levertijd

Indien u op werkdagen voor 12.00 uur besteld en uw bestelling afrekent, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden en veelal de volgende dag afgeleverd. De levertijd is echter afhankelijk van het bezorgland en de snelheid waarmee PostNL en DPD de pakketten verwerkt.

Woont u in Wierden of tot 20 km rondom Wierden?

Dan kunt u kiezen voor gratis bezorging en eventueel betalen bij bezorging, per pin of contant. Plaats uw bestelling via info@vinoz.nl of bel 0548 215 222 .

Vinoz bezorgt één keer per week, doorgaans op zaterdagochtend. Mocht dit anders zijn, dan brengt Vinoz u tijdig op de hoogte.

Afhalen

Komt u het liever afhalen? Dat kan! Maak een afspraak via info@vinoz.nl of vermeldt dit bij uw bestelling!

Verzendkosten:

Voor alle orders in Nederland zijn de verzendkosten €7,95.
Gratis verzenden vanaf €49,00 (alleen in NL)
Voor Belgie en Duitsland zijn de verzendkosten €9,95.
Alles buiten Nederland, Belgie en Duitsland kost €19,95
Let op: buitenlandse orders tot 12 flessen worden verzonden voor de bovenstaande prijzen.

LET OP! Alcoholwet NIX18
Bij het bestellen van producten die alcohol bevatten, wordt uw geboortedatum gevraagd om te verifiëren dat u ouder bent dan de wettelijke minimumleeftijd voor het kopen van alcohol.
Bij de levering zal de bezorger altijd om een identiteitsbewijs vragen om te controleren of u ouder bent dan de wettelijke minimumleeftijd voor het kopen van alcohol.

Door te bestellen, verklaart u dat u ouder bent dan de wettelijke minimumleeftijd voor alcoholaankopen en gaat u akkoord met deze voorwaarden.

Klachtenregeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar door te maken door te mailen naar: info@vinoz.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Schade melden:

Heeft u schade aan een pakket dat van ons komt? Wij verzekeren alles wat wij verzenden, maar moeten wel duidelijke foto`s hebben om een claim in te dienen.

Stuur een mail met uw bestelnummer van de webshop of Catawiki naar info@vinoz.nl
Voeg daar de volgende foto`s aan toe:

  • Buitenkant van de doos
  • Binnen verpakking
  • Een duidelijke foto van het pakketlabel met de streepjescode en het adres
  • Een foto van het geopende pakket van bovenaf genomen.
    De volledige inhoud van de binnen verpakking moet duidelijk zichtbaar zijn!
  • Een foto van het hele product

Herroeping

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@vinoz.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Heeft u vragen over bovengenoemde informatie, neem dan contact met ons op!

Klantenservice Vinoz

Leon beantwoord graag uw vraag

Wilt u meer weten over de bezorging van uw wijn, betalingen of heeft u wijnadvies nodig? Neem dan contact met Leon! Hij beantwoordt graag uw vragen.

Bereikbaarheid Vinoz

Maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 17.00

Telefoon 0548 215 222

E-mail info@vinoz.nl

Wijn bestellen en betalen

Bestellen

Welke wijnen wilt u bestellen? Klik op “+” om te bestellen en uw keuze wordt in het winkelmandje geplaatst.

Bestellen kan per fles, dus u hoeft niet 6 de zelfde flessen te bestellen.
Winkel verder of ga naar uw winkelmand om verder te gaan met het bestelproces.

Denk aan het milieu en bestel, per 1 – 3 – 6 – 12 of 24 flessen. (dit vanwege de speciale verzenddozen)

Betalen

Betalen bij Vinoz kan via:
– iDEAL
– Riverty (Afterpay)
– Creditcard

AfterPay – Achteraf betalen voor consumenten (NL/BE)

AfterPay voert voor Vinoz.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van AfterPay.